مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-25اقتصادي

بورس به کدام سو می رود؟


ادامه روند تعادلی شاخص بورس در آخرین روزهای تیرماه با خبر تعطیلی 6 روزه بازار سرمایه، فاز جدیدی از شک و تردید را نسبت به معاملات مرداد به راه انداخته؛ - این در حالی است که اکثر تحلیلگران نشانه های پایان روند ریزشی قیمت سهام را شناسایی و تداوم این روند را منوط به مشخص شدن وضعیت برخی مسائل اقتصادی و سیاسی تاثیر گذار ذکر می کنند.

بورس روزهای شکننده ای را می گذراند و با توجه به ابهام در برخی متغیرهای اثرگذار بر بازار معلوم نیست معاملات مرداد بعد از بازگشایی بازار به کدام سو می کشد.

به گفته برخی کارشناسان شاخص از نظر تکنیکال به محدوده نسبتا مهم مقاومتی سه ماه گذشته رسیده است که در صورت عبور از آن به سوی هدف بعدی در قله یک و نیم میلیون واحد گام بر خواهد داشت.

هر چند به نظر می رسد برای گذر از ایستگاه فعلی نیاز به کمی استراحت و به اصطلاح اصلاح قیمت در همین محدوده ها خواهد داشت .

بر همین اساس اگر چالش های بیرونی از جمله کرونا یا اوضاع سیاسی داخلی و خارجی کشور مشکل خاصی برای بازار ایجاد نکند برای معاملات مرداد ماه می توان بازاری همچنان با حجم معاملات قابل قبول و روندی متعادل پیش بینی کرد .

بورس زیر سایه متغیرهای اقتصادی و سیاسی بورس که از ابتدای سال 1400 اوضاع مناسبی نداشت ، همانگونه که پیش بینی می شد در تیرماه با چرخشی واضح روندی رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس به کدام سو می رود؟

بورس به کدام سو می رود؟