مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-25سياسي

قویترین مردانی که جان را در برابر کیان در کفه ترازو نهاده اند


صورت های آفتاب سوخته، پوتین های خاکی و نگاه نافذشان به آن سوی مرزهای ایران زمین، نشان از صلابتی دارد که دشمن را در جای خود میخکوب می کند و اجازه نگاهی چپ به سرزمینش را نمی دهد، - قویترین مردانی که "جان" را در برابر "کیان" در کفه ترازو نهاده اند ایسنا/خراسان شمالی صورت های آفتاب سوخته، پوتین های خاکی و نگاه نافذشان به آن سوی مرزهای ایران زمین، نشان از صلابتی دارد که دشمن را در جای خود میخکوب می کند و اجازه نگاهی چپ به سرزمینش را نمی دهد، سینه سپر کرده، ایستاده، غیور و غیرتمند و بی هیچ ادعایی.

از مرزداران سرزمینم سخن می گویم، از چشمانی که بیدار است، پاهایی که چون سروی قوی ایستاده، دستانی که اسلحه را با قدرت در دست گرفته تا کسی به سرزمین و مردمانش یورش نبرد.

مردانی که برای خاک این سرزمین از خون خود گذشتند تا ایران باقی بماند، آن هایی که شجاعانه از مرزهایمان دفاع می کنند و باعث می شوند تا در کمال امنیت و آرامش در خائه هایمان بدون هیچ دغدغه ای زندگی کنیم.

از مرزدارانی سخن می گویم که ساعت ها در مناطق صعب العبور در این گرمای هوا در حال گشت زنی هستند تا مبادا دست درازی از آن سوی مرز به داخل کشور شود، راه قاچاقیان را بگیرند و اگر دود آتش را دیدند به سرعت برای خاموش کردن آن بشتابند و باید بر دستان پر مهر آن مادران و پدرانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قویترین مردانی که جان را در برابر کیان در کفه ترازو نهاده اند

قویترین مردانی که جان را در برابر کیان در کفه ترازو نهاده اند