مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-25سياسي

شرط موفقیت دولت جدید در انتخاب درست افراد است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شرط موفقیت دولت جدید را در انتخاب درست افراد است و کارگزاران نظام باید کسانی باشند که با تمام وجود وایتمدار ، - متعهد و متخصص باشند.

اله نور کریمی تبار در مراسم جشن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم که با حضور کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد ، اظهار کرد: اگر واقعه غدیر خم واین روز سرنوشت ساز فراموش نمی شد ، حادثه کربلا اتفاق نمی افتاد و این برای ما درس است.

در نظام اسلامی جاییکه لغزش اتفاق می افتد بایستی از همان ابتدا جلوی آن را بگیریم.

وی با اشاره به فضایل امام علی (ع) که در دعای ندبه آمده است گفت: مجاهدت هایی که امام علی(ع) در نبرد با مشرکین کرده بود ، باعث حقد و کینه آنان نسبت به ایشان شده بود و به علت امیال هواهای نفسانی حقیقت را کنار زدند و امامت و جانشینی آن حضرت را انکار کردند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: منافقینی که از روز اول برای کنار زدن امام علی(ع) برنامه داشتند زمانی که امام مشغول تدفین پیامبر اکرم (ص) بود، با تطمیع و تهدید سقیفه را تشکیل دادند و جریان نفاق از همان دوران آشکار شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به پیدایش جریان نفاق در صدر اسلام گفت: در زمانی که دعوت به اسلام در مکه آغاز شد، اظهار مسلمانی نتیجه ای جز شکنجه و اذیت و آزار مشرکان را در بر نداشت ، لذا ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط موفقیت دولت جدید در انتخاب درست افراد است

شرط موفقیت دولت جدید در انتخاب درست افراد است