مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-25سياسي

اتمام راه آهن میانه-اردبیل تا پایان 1400 در صورت تأمین اعتبار


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل گفت: همه تلاش ما این است بتوانیم تا پایان سال جاری راه آهن میانه-اردبیل را به اتمام برسانیم تا مردم استان اردبیل از امکانات ریلی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن اردبیل که با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی انجام گرفت در جمع خبرنگاران گفت: راه آهن اردبیل از آرزوهای دیرینه مردم استان اردبیل و یکی از شاخه هایی است که ما را در آینده به مرز آذربایجان در منطقه مغان می رساند.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه در حدود 76 درصد عملیات اجرایی انجام شده، زیرسازی آن در حد 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درصد باقی مانده هم در تمامی قطعات عملیات اجرایی در حال انجام کار است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: نزدیک به 68 کیلومتر در مسیر ریل گذاری مسیر انجام شده است و کار تنظیم و رگلاژ خط نیز شروع شده است.

خادمی با بیان اینکه تسریع در تأمین ریل و همچنین تسریع در عملیات روسازی محور جزو اولویت کار است افزود: حدود 110 کیلومتر از مسیر باقیمانده که ما تا پایان سال تأمین ریل و عملیات اجرایی آن را برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم به مرحله اتمام کار برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام راه آهن میانه-اردبیل تا پایان 1400 در صورت تأمین اعتبار

اتمام راه آهن میانه-اردبیل تا پایان 1400 در صورت تأمین اعتبار