مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-25سياسي

تشکیل 134 پرونده مکان های خطرآفرین در منطقه 7


مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به تشکیل 134 پرونده برای رفع خطرها در این منطقه گفت: یکی از رسالت های شهرداری طبق ماده 55 قانون شهرداری ها، بحث رفع خطر از اماکنی بوده که رهگذران و عابران را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید متین فر با اشاره به اینکه 90 درصد منطقه هفت را بافت فرسوده تشکیل داده است، اظهار داشت: ساختمان های قدیمی در این منطقه زیاد است که یکی از رسالت های شهرداری طبق ماده 55 قانون شهرداری ها، بحث رفع خطر از اماکنی بوده که رهگذران و عابران را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته این فضاها شناسایی شده و در دوره های مختلف رفع خطر شده است، افزود: در برخی موارد رفع خطر به تخریب ملک منجر می شود که شیوه نامه ای وجود دارد که کارشناسان بررسی کرده و تأمین دلیل می شود و از طریق قوه قضاییه، اقدامات لازم انجام شده و با نصب بنر به مالک اطلاع رسانی می شود و پس از تنظیم صورت جلسه اگر رفع خطر توسط مالک انجام نشد، توسط خود شهرداری صورت می گیرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به تشکیل 134 پرونده برای رفع خطرها در این منطقه تصریح کرد: فضاهای خطرآفرین شناسایی و 63 مورد تخریب و 18 مورد رفع خطر شده و چندین مورد دیگر یا مالکین مراجعه کرده و اعلام رفع خطر کردند و یا اینکه موعد اجرای آن فرارسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 134 پرونده مکان های خطرآفرین در منطقه 7

تشکیل 134 پرونده مکان های خطرآفرین در منطقه 7