مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-25سياسي

بزرگترین معروف توجه به اصل نظام و اصل ولایت فقیه است


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: با توجه به هجمه دشمنان، بزرگترین معروف جا انداختن اصل نظام و اصل ولایت فقیه می باشد که منشاء خیرات و برکات کثیر است.

- ، آیت الله کاظم صدیقی صبح یکشنبه در بازدید از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تاکید کرد: انسان باید خودش را بشناسد، امکاناتی که خدا به او داده ارزیابی کند بعد نیازها رو بشناسد و متناسب با نیازها برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه در راه امر به معروف و نهی از منکر چند نکته ضرورت دارد، تصریح کرد: دیگر فرایض دینی به وسیله این اصل اقامه می شود و امر به معروف و نهی از منکر نظارت عمومی و بیداری و احساس مسئولیت در برابر دین و جامعه است و باید طوری برنامه ریزی کرد که آحاد مردم نسبت به خوبی ها شوق و نسبت به بدی ها نفرت پیدا کنند و فرهنگ سازی به شکلی باشد که مشوق مردم به سمت نیکی ها باشد و این حرکت تحقق پیدا نمی کند مگر در پرتو اخلاص و کار برای خداوند متعال.

امام جمعه موقت تهران افزود: سبک کار و حرکت در امر به معروف و نهی از منکر بر پایه ایجاد اعتماد مردم می باشد که مردم بدانند امر به معروف و نهی از منکر خیرخواهی، مهربانی، دلسوزی و افزودن خوبی ها و برکات در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین معروف توجه به اصل نظام و اصل ولایت فقیه است

بزرگترین معروف توجه به اصل نظام و اصل ولایت فقیه است