مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-25اقتصادي

10 ساعت معطلی سالمندان در مراکز واکسن خودرویی


اگرچه در روز های اخیر سرعت واکسیناسیون کرونا در کشور افزایش یافته، اما گشت و گذاری در مراکز واکسیناسیون کرونا در پایتخت، از شلوغی این مراکز و معطلی بعضاً 8 تا 10 ساعته سالمندان حکایت دارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقلاز تسنیم، 23 تیرماه بود که وزارت بهداشت، طی اطلاعیه ای از آغاز نوبت دهی به افراد بالای 60 سال خبر داد.

درپی اعلام فراخوان برای تزریق واکسن کرونا به سالمندان، مردم با مراجعه به سایت salamat.

gov.

ir بر اساس نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون فراخوانده می شوند، اما گشت و گذاری در مراکز واکسیناسیون کرونای پایتخت، از معطل شدن مردم در صفوف طولانی تزریق واکسن کرونا حکایت دارد.

روز شنبه دوم تیر ماه با مراجعه به مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در باغ پرندگان تهران، با صف طویل خودرو ها مواجه شدیم! ساعت 12 ظهر است و پیرمردی که در صف طولانی خودرو ها در گرمای ظهر داخل خودرو خود منتظر است، می گوید: برای من پیامک آمده بود که ساعت 8 و 15 دقیقه صبح به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنم، من از ساعت 7 صبح در صف هستم، اما تا الان که ساعت 12 ظهر است، نوبتم نرسیده است؟! خانم مسنی که داخل خودرویی دیگر منتظر فرا رسیدن نوبتش است نیز می گوید: دچار بیماری قلبی و کمردرد هستم و نشستن طولانی مدت در خودرو، به خصوص در این گرما برایم غیرقابل تحمل است، اما از ساعت 6 صبح تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 ساعت معطلی سالمندان در مراکز واکسن خودرویی

10 ساعت معطلی سالمندان در مراکز واکسن خودرویی