مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-25سياسي

معارفه دو مدیر جدید در حرم حضرت معصومه(س)


مدیرعامل جدید مؤسسه زائر و مدیر امور هدایا و نذورات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با دریافت از آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس، معارفه و مسئولان سابق نیز توسط این شخصیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شب گذشته مراسم تودیع ابراهیم اسلام پناه مدیرعامل سابق مؤسسه زائر وابسته به آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و معارفه امیر حاجی زاده امینی با حفظ سمت در مدیریت خزانه، به عنوان عضو هیأت مدیر و مدیرعامل جدید این مؤسسه به مدت دو سال، با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای اسلام پناه در طول دوران خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه(س) وی را فردی دست پاک و دارای روحیه و هدف خدمتگذاری توصیف کرد و افزود: اکنون که به خاطر انقضای مدت خدمت از مجموعه آستان مقدس خواهد رفت کمال تقدیر و تشکر را از این فرد خدوم دارم و از خداوند توفیقات بیشتر او را خواستارم.

وی با بیان اینکه مؤسسه زائر پشتوانه ای برای آستان مقدس است، گفت: افرادی که در این مجموعه خدمت خواهند کرد باید این مسیر را ادامه دهند و طرح ها و برنامه هایی که به نفع آستان مقدس بانوی کرامت است در این مجموعه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه دو مدیر جدید در حرم حضرت معصومه(س)

معارفه دو مدیر جدید در حرم حضرت معصومه(س)