مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-25اقتصادي

سوخت جایگزین برای صنایع خراسان شمالی در قطعی برق لازم است


رییس اتاق بازرگانی بجنورد با اشاره به گلایه واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان شمالی از قطعی بی وقفه برق صنایع، گفت: باید تأمین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی در ایام قطعی برق صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سعید پورآبادی در نشست کمیته بررسی قوانین مرتبط با حوزه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی که با حضور سیدمحمد پاکمهر، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس برگزار شد، هدف از این نشست را بررسی مشکلات ناشی از عدم اجرای ماده 25 بهبود مستمر فضای کسب وکار و بررسی مشکلات تأمین سوخت های جایگزین عنوان کرد.

وی گفت: قطع ناگهانی برق صنایع آسیب جبران ناپذیری به حوزه تولید وارد می کند آن هم در شرایطی که سایه تحریم های اقتصادی و مشکلات ویروس کرونا هنوز از سر صاحبان صنایع کشور برچیده نشده است.

رییس اتاق بازرگانی بجنورد بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده قطعی برق صنایع و همچنین تأمین سوخت جایگزین از سوی صنایع در زمان قطعی برق تاکید کرد و افزود: اجرای دقیق برنامه قطعی برق موجب به حداقل رساندن آسیب ها به واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد شد.

سیدمحمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس نیز دراین جلسه طی تماس تلفنی با مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جهت شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت جایگزین برای صنایع خراسان شمالی در قطعی برق لازم است

سوخت جایگزین برای صنایع خراسان شمالی در قطعی برق لازم است