مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-25سياسي

برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن کریم با حضور 900 قاری و حافظ گیلانی


مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن کریم همزمان با دهه ولایت، گفت: این مسابقات با حضور 900 قاری و حافظ در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 99 بقعه متبرکه میزبان جشن های دهه ولایت هستند، اظهار کرد: این جشن ها با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی یکی از برنامه های شاخص دهه ولایت است، افزود: این برنامه در راستای غنا بخشیدن فرهنگ اصیل اسلامی یعنی امام شناسی و ولایت مداری در ایام دهه ولایت برگزار می شود.

علیزاده در ادامه به برخی از برنامه های اجرا شده در این دهه اشاره کرد و گفت: جشن ویژه عید غدیر، برگزاری کاروان های شادی با توجه به وضعیت کرونایی و مساعد نبودن شرایط برای برگزاری مراسم حضوری، مدیحه سرایی و شعرخوانی آیینی مجازی، برپایی نمایشگاه های محصولات فرهنگی در صحن و پیاده روهای منتهی به بقاع متبرکه از برنامه های اوقاف گیلان برخی از این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه خطبه غدیر خوانی، ایستگاه همه واقف باشیم، تجلیل از سادات خادم و قرائت میثاق نامه ولایی را با رعایت دستور العمل های بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن کریم با حضور 900 قاری و حافظ گیلانی

برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن کریم با حضور 900 قاری و حافظ گیلانی