مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-25اقتصادي

بهره برداری از محور بادرود-کاشان تا سال 1401


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، گفت: جاده کاشان به بادرود که ترافیک عبوری ترانزیت جنوب به مرکز کشور و شمال را اتصال می دهد، یکی از محورهای پرترافیک برای جابجایی بار و مسافر است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، گفت: جاده کاشان به بادرود که ترافیک عبوری ترانزیت جنوب به مرکز کشور و شمال را اتصال می دهد، یکی از محورهای پرترافیک برای جابجایی بار و مسافر است.

مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اقدام های ایمن سازی محور کاشان به بادرود برای کاهش تصادف و تلفات جاده ای ضروری است و ایمن سازی آن از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دغدغه اصلی مسئولان در سطح کشور بوده و به سرعت در حال انجام است.

وی در مورد فرآیند اجرای این طرح، افزود: موقعیت جغرافیایی و مواصلاتی کاشان یکی از مناطق ویژه استان اصفهان است که به جهت وجود ترافیک سنگین در محورهای آن، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اقدام به اجرای پروژه های عمرانی بزرگی در این شهرستان کرده است.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، تصریح کرد: یکی از این پروژه ها اجرای باند دوم محور بادرود-کاشان است که در مجموع به طول 52 کیلومتر بوده و عملیات اجرایی آن در سال 1393 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از محور بادرود-کاشان تا سال 1401

بهره برداری از محور بادرود-کاشان تا سال 1401