مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-25اقتصادي

پیشتازی سهام شرکت های کوچک در نخستین ماه تابستان


برچیده شدن صف های فروش در هفته های اخیر، رشد شاخص بورس و افزایش قابل توجه ارزش معاملات رقم زده که این موضوع گویای رونق و نقدشوندگی معاملات بازار سهام است.

- به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه به خلاصه ای از روند معاملات بورس در تیر ماه اشاره کرد و گفت: پس از رشد پرشتاب بازار سهام در ابتدای سال 99 و ثبت قله تاریخی شاخص بورس در مرداد ماه همان سال، شاهد ریزش پیاپی بازار سرمایه و افت یکپارچه قیمت نمادهای مختلف در بازار بودیم که این وضعیت نیز تا خرداد ماه سال جاری تداوم پیدا کرد.

وی به سهام شرکت های برتر در معاملات تیر ماه بازار سهام تاکید کرد و اظهار داشت: پیش تازی نمادهای کوچک به عنوان نکته ای مهم در روند اخیر معاملات بازار است اما در این مدت سهام شاخص ساز بازار هم از رشد نسبتاً مناسبی برخوردار بودند.

سهام برتر بازار، نمادهای قفل در صف فروش این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سهام شرکت های برتر در بازار از جمله نمادهایی هستند که برای مدت ها قفل در صف فروش بودند، گفت: غالباً سهام برخی از شرکت ها ریزش شدیدی را در بازار به دلیل وجود فروشنده های هیجانی تجربه کردند که در نهایت بعد از مدت ها ریزش و ارزندگی در قیمت آنها، فرصت های مغتنمی برای سرمایه گذاری در این سهام ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی سهام شرکت های کوچک در نخستین ماه تابستان

پیشتازی سهام شرکت های کوچک در نخستین ماه تابستان