مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-25اقتصادي

لزوم ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تولید توسط جهاددانشگاهی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بهتر است سعی جهاددانشگاهی فعالیت در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تولیدات خرد خانگی و آموزش های آن باشد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بهتر است سعی جهاددانشگاهی فعالیت در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تولیدات خرد خانگی و آموزش های آن باشد.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به دنبال صدور فرمان امام راحل، مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 59 به منظور تحقق اهداف انقلاب فرهنگی تأسیس شد، اظهار کرد: این نهاد انقلابی ثمرات ارزشمندی در طول چهار دهه از خود بر جای گذاشته است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه آموزش هم یک مجموعه علمی است و هم مرجعی که می تواند با شناسایی نیازهای جامعه، پیونددهنده ارکان مختلف از نیروی انسانی تا بازار کار باشد و در جامعه برای استراتژی های مهم کشور جریان سازی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال های گذشته شاهد این بودیم که زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم نبود و هنوز هم در بخش هایی این ضعف مشاهده می شود، ادامه داد: جهاددانشگاهی توانسته با ارتباط بین صنعت و دانشگاه این خلاء ها را پر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تولید توسط جهاددانشگاهی

لزوم ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تولید توسط جهاددانشگاهی