مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-25اقتصادي

اخطار آب منطقه ای برای آزادسازی بستر و حریم رودخانه های یزد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد به متصرفان بستر و حریم رودخانه ها اخطار داد نسبت به رفع تصرف اقدام نمایند تا متقبل هزینه جبران خسارت نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، جواد منصوری در نشست ساماندهی رودخانه های استان با بیان اینکه در استان یزد 60 رشته رودخانه با مجموع طول 2 هزار و 790 کیلومتر وجود دارد اظهار کرد: سال گذشته طرح آزادسازی سراسری رودخانه ها ابلاغ شد که هر استان یک آزادسازی سراسری انجام دهد و این در حالی بود که  آزادسازی سراسری رودخانه ها ده بالا در شهرستان تفت توسط این شرکت انجام شده بود.

وی افزود: دراستان یزد با توجه به تغییر اقلیمی که اتفاق افتاده و باعث تغییر زمانی و مکانی بارش ها شده و بارندگی ها بیشتر اتفاق افتاده، پنج رودخانه مهم استان در حوزه های سانیج، بنادک سادات، منشاد، طزرجان و هنزا در دست مطالعه قرار گرفت.

منصوری ادامه داد: مطالعات میزان تصرفات داخل حریم و بستر رودخانه های طزرجان با طول 11 کیلومتر، بنادک سادات 11 کیلومتر، منشاد 25 کیلومتر، سانیج 57 کیلومتر و هنزا 10 کیلومتر و در مجموع مطالعات  114 کیلومتر از این رودخانه ها انجام شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته طبق تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، بستر و قسمتهایی که به عنوان مزاحم تشخیص داده شد بر روی رودخانه های منشاد و طزرجان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار آب منطقه ای برای آزادسازی بستر و حریم رودخانه های یزد

اخطار آب منطقه ای برای آزادسازی بستر و حریم رودخانه های یزد