مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-25اقتصادي

توزیع 200 تن مرغ منجمد در کرمانشاه/ توزیع ادامه دارد


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به توزیع 200 تن مرغ منجمد در کرمانشاه در هفته گذشته، از ادامه دار بودن توزیع مرغ منجمد در استان تا رسیدن بازار مرغ به آرامش خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به توزیع 200 تن مرغ منجمد در کرمانشاه در هفته گذشته، از ادامه دار بودن توزیع مرغ منجمد در استان تا رسیدن بازار مرغ به آرامش خبر داد.

شهریار قاسمی با اشاره به آغاز توزیع مرغ منجمد در استان کرمانشاه در پی کمبودهای موجود در بازار مرغ استان، اظهار کرد: از هفته گذشته توزیع مرغ منجمد در استان آغاز شده و در این مدت200 تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

قاسمی با بیان اینکه عرضه مرغ منجمد از طریق فروشگاه های زنجیره ای و شبکه کاسبان امین انجام می شود، گفت: توزیع مرغ منجمد در استان تا رسیدن بازار مرغ استان به آرامش ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به ذخایر مرغ منجمد در سردخانه های استان داشت و گفت: به اندازه کافی مرغ منجمد در سردخانه های استان موجود است و تا هر زمانی که نیاز باشد توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 تن مرغ منجمد در کرمانشاه/ توزیع ادامه دارد

توزیع 200 تن مرغ منجمد در کرمانشاه/ توزیع ادامه دارد