مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:302021-07-25سياسي

افراد سمی برای زندگی مشترک چه کسانی هستند؟


برخی از افراد برای ازدواج و زندگی مشترک سمی هستند و در صورت انتخاب کردن چنین افرادی ، زندگی مشترک با مشکلات و تعارضات بسیاری همراه خواهد شد.

- ایسنا/همدان یک دکتری روانشناس در همدان گفت: برخی از افراد برای ازدواج و زندگی مشترک سمی هستند و در صورت انتخاب کردن چنین افرادی ، زندگی مشترک با مشکلات و تعارضات بسیاری همراه خواهد شد.

  دکتر یاسر عزیزی سعید در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ فردی کامل نیست و همه افراد دارای ویژگی ها و رفتارهای نادرستی هستند، تصریح کرد: نمی توانیم این افراد را دلیل نابودی زندگی مشترک لحاظ کنیم اما برخی از رفتارها هستند که می تواند زندگی عاطفی و ازدواج را با خطرات و گرفتاری هایی مواجه کند.

وی افزود: افرادی که دارای انواع مختلف اختلالات شخصیتی هستند به هیچ عنوان برای زندگی مشترک توصیه نمی شوند، اینگونه افراد به معنای واقعی کلمه زندگی رابرای همسر خود تلخ خواهند کرد.

وی با اشاره ای به اعتیاد نیز گفت: اعتیاد یکی دیگر از انواع اختلالات است و هرگونه وابستگی شدید و افراطی فرد به هرعاملی که باعث شود شخص بدون آن مورد آشفته شود، این اعتیاد می تواند در هر زمینه ای شود و فرد را معتاد به خود کند که از این قبیل اعتیادها می توان به اعتیاد انواع مواد مخدرو مشروبات الکلی،بازی های اینترنتی،فیلم های پورن و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد سمی برای زندگی مشترک چه کسانی هستند؟

افراد سمی برای زندگی مشترک چه کسانی هستند؟