مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-25پزشكي

تنها سلاح ریشه کنی کرونا، واکسن است


کارشناس ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تنها سلاحی که برای ریشه کن کردن بیماری کرونا در دنیا وجود دارد واکسیناسیون است و بیماری های مهلک مثل سرخک، - ایسنا/کرمان کارشناس ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تنها سلاحی که برای ریشه کن کردن بیماری کرونا در دنیا وجود دارد واکسیناسیون است و بیماری های مهلک مثل سرخک، سل و .

در زمان شیوع فقط با واکسن کنترل شد.

دکتر سعید صحبتی امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: در حال حاضر حدود 1400 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند و این عدد دو تا سه برابر بستری هایی است که در ابتدای خردادماه داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه با بحران جدید کرونا دست و پنجه نرم می کنیم، افزود: علت افزای موارد ابتلا این است هم ویروس به عنوان موجود زنده و هوشمند رفتارش را عوض کرده و انگار با بیماری جدید و ناشناخته مواجهیم و هم سرایت و قدرت بیماری زایی ویروس افزایش یافته و می تواند خود را از روش های تشخیصی پنهان کند.

صحبتی ادامه داد: طولانی شدن بیماری کرونا نیز باعث کمرنگ شدن رعایت پروتکل ها در سطح جامعه شده و همه افراد ماسک نمی زنند و این بی تفاوتی به گسترش بیشتر بیماری کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها سلاح ریشه کنی کرونا، واکسن است

تنها سلاح ریشه کنی کرونا، واکسن است