مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-25اقتصادي

پورابراهیمی: رییسی برنامه جامعی برای تحول اقتصادی ارائه دهد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نوشت: اولین انتظار از دولت منتخب تولید یک برنامه جامع و کامل است که می تواند کشور را از این وضعیت نجات داده و شرایط را به سمت بهبود جلو ببرد.

- محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد، بین وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بین سازمان برنامه و بانک مرکزی وجود داشت و در مجموع در همه وزارتخانه ها شاهد ناهماهنگی بودیم.

در مجموع تولید محتوای برنامه ای، افراد کارآمد و قوی و هماهنگی بین بخش های مختلف دولت، 3 ویژگی ای است که اصل مورد مطالبه جدی مجلس بویژه کمیسیون و تیم اقتصادی آن از دولت آینده است و حتما هم بر این موضوع پافشاری می کنیم و هیچ تعارفی با کسی هم نداریم.

شرایط فعلی کشور آنقدر سخت است که فقط با حفظ منافع ملی می توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم؛ بزرگ ترین کمک به دولت سیزدهم آن است که ما آنقدر کار را سخت بگیریم که دولت در برنامه هایش موفق تر باشد.

  ما می خواهیم با دولت آیت الله رییسی به صورت دلسوزانه، مشفقانه و حمایتی رفتار کرده و سخت بگیریم که اثر آن باعث موفقیت بیشتر دولت شود و عملا این سخت گیری موجب موفقیت دولت و کمک به بهبود روند مجلس نیز است.

سخت گیری مجلس نسبت به دولت موجب موفقیت بیشتر قوه مجریه است و این کار در راستای موفقیت آن محسوب می شود نه در راستای عدم موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: رییسی برنامه جامعی برای تحول اقتصادی ارائه دهد

پورابراهیمی: رییسی برنامه جامعی برای تحول اقتصادی ارائه دهد