مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-25اقتصادي

اولویت های اتاق ایران و امارات در نیمه دوم امسال


دکتر سینا تقی زاده دبیر کل جدید اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با پیش بینی توسعه روابط اقتصادی در شش ماهه دوم امسال گفت: تمایل دولت جدید به توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه ونمایشگاه 6 ماهه اکسپو2020 دوبی دو راهبرد جدی برای ارایه برنامه های جدید و بیشتر اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات؛ وی تاکید کرد: بخش خصوصی و دولت جدید باید آمادگی لازم را با فراهم کردن مقدمات برای جهش صادرات فراهم کند و از این رو اتاق ایران و امارات با تکیه بر افزایش بهره وری و توجه به اولویت ها تعامل بیشتر تجار ایرانی با بخش های اقتصادی امارات متحده عربی را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: در 2 ماهه آینده سال جاری مراسم اکسپو 2020 که بزرگترین رویداد نمایشگاهی با پیشبینی 25 میلیون بازدید کننده خواهد بود ارتباط نزدیکتر و مستمر ایران را با این کشور هموارتر بوده و باید این فرصت را با برنامه ای دقیق ، مدون و علمی غنیمت شمرد.

تقی زاده گفت: امارات به عنوان دومین شریک تجاری ایران در سال های 98 و 99 (بعد از چین)، سومین مقصد صادراتی سال 99 و اولین مقصد وارداتی بهار 1400، یکی از مهمترین مبادی وارداتی و مقاصد صادراتی ایران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های اتاق ایران و امارات در نیمه دوم امسال

اولویت های اتاق ایران و امارات در نیمه دوم امسال