مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-25پزشكي

50 ساله های جامانده از دریافت واکسن کرونا 72ساعت فرصت نام نویسی دارند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افراد بالای 50 سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند تا 72ساعت دیگر فرصت دارند تا نام نویسی کنند.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افراد بالای 50 سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند تا 72ساعت دیگر فرصت دارند تا نام نویسی کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن 9 نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 602 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه روز گذشته 192 بیمارجدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و اکنون در مجموع 961نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، 109 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 22نفر از آنها وخیم است.

وی با بیان اینکه افراد بالای 50 سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند تا 72ساعت دیگر فرصت دارند تا نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: از همشهریان تقاضا می شود در اسرع وقت با وارد شدن به سامانه سیب به نشانی salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 ساله های جامانده از دریافت واکسن کرونا 72ساعت فرصت نام نویسی دارند

50 ساله های جامانده از دریافت واکسن کرونا 72ساعت فرصت نام نویسی دارند