مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:002021-07-25سياسي

مراکز درمانی نیروی دریایی تجهیز می شوند


فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم از اولویت های بهداری نیروی دریایی سپاه است و در این راستا دیگر مراکز درمانی این نیرو نیز تجهیز و توسعه می یابند.

- به گزارش‬ خبرنگار‬ مهر، سید علی موسوی جزایری صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس اظهار داشت: فاز سوم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس با تلاش مدیر بیمارستان و نگاه ویژه نیروی دریایی سپاه احداث شده است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل سراپایی، آی س یو، سی سی یو، آنژیوگرافی است.

وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) چالوس 11 هزار و 605 مترمربع است که سال 95 از درمانگاه و مرکز جراحی محدود به بیمارستان تبدیل شده بود و بیمارستان کنونی یکی از کامل ترین بیمارستان های نیروی دریایی سپاه در کشور است.

موسوی جزایری تاکید کرد: در فاز بعدی این بیمارستان مجهز به تجهیزات ام ار آی خواهد شد و ساختمان آن ساخته شده است و فضای فیزیکی آن مهیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی نیروی دریایی تجهیز می شوند

مراکز درمانی نیروی دریایی تجهیز می شوند