مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:002021-07-25پزشكي

حرکت به سمت اضافه وزن


جامعه ی ما در حال حرکت به سمت اضافه وزن است.

- ایسنا/لرستان یک دکترای تربیت بدنی می گوید: جامعه ی ما در حال حرکت به سمت اضافه وزن است.

مصطفی بهرامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه در عصر کنونی فعالیت بدنی بیشتر مردم کمتر شده و در چند ماه اول شیوع کرونا این موضوع بیشتر هم شده بود که در درازمدت خطراتی را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم و کاهش وزن در دوران کرونا به هیچ وجه توصیه نمی شود، چرا که باعث آسیب به بدن می شود، ادامه داد: رژیم بدن را وارد سوخت وساز می کند و بدون شک در دوران کرونا؛ آسیب این کار بیشتر است و سود زیادی ندارد.

بهرامی در پاسخ به پرسشی که در دوران کرونا ورزش توصیه می شود؟ گفت: به طور کلی می توان گفت ورزش منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و بدون شک ورزش های هوازی در ایام کرونا مفید است.

این دکتری تربیت بدنی تأکید کرد: آنچه که مبرهن است، ورزش و به ویژه ورزش های هوازی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند اما باید بدانیم چگونه و کجا این کارها را انجام دهیم.

وی گفت: درست است که خیلی از مکان های ورزشی در ایام کرونا بسته بوده اما می توان در مکان های کوچک و یا خانه هم به ورزش پرداخت.

بهرامی بیان کرد: نداشتن تحرک آسیب های زیادی به دنبال دارد و یکی از معایب آن، چاقی است که این موضوع خودش را نشان داده و جامعه ی ما در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت اضافه وزن

حرکت به سمت اضافه وزن