مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-25ورزشي

نقش بسزای فناوری چاپ 3 بعدی در المپیک توکیو


تجهیزات چاپ سه بعدی شده برای کمک به ورزشکاران و برگزار کنندگان در المپیک توکیو نقش بسزایی دارند و از این فناوری نوآورانه هم در مسابقات و هم در مراسم مختلف المپیک نظیر افتتاحیه استفاده می شود.

- تجهیزات چاپ سه بعدی شده برای کمک به ورزشکاران و برگزار کنندگان در المپیک توکیو نقش بسزایی دارند و از این فناوری نوآورانه هم در مسابقات و هم در مراسم مختلف المپیک نظیر افتتاحیه استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، فناوری تولید افزودنی که معمولاً با عنوان چاپ سه بعدی شناخته می شود به سرعت از یک روش آزمایشگاهی تحقیقاتی به ابزاری خلاقانه برای مبتکران در سراسر جهان تبدیل شده است و می بینیم که در المپیک در حال برگزاری توکیو 2020 نیز حضور ویژه ای دارد.

به عنوان مثال یک ورزشکار فرانسوی تجهیزات چاپ سه بعدی شده سفارشی خود را به المپیک توکیو می برد.

طراحی و چاپ این تجهیزات توسط شرکتی موسوم به Athletics3D که یک شرکت چاپ سه بعدی فرانسوی با فعالیت در زمینه بهبود عملکرد ورزشی تخصصی است، انجام شده است.

این خانم ورزشکار فرانسوی به نام سلین گوبرویل دارنده مدال نقره المپیک در مسابقات تیراندازی 10 متر تپانچه بادی المپیک توکیو شرکت خواهد کرد و برای اطمینان از اینکه بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد، با این شرکت همکاری کرده است تا در دست گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسزای فناوری چاپ 3 بعدی در المپیک توکیو

نقش بسزای فناوری چاپ 3 بعدی در المپیک توکیو