مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-25سياسي

ارتباط جامعه اسلامی با خاتم الانبیا و ائمه اطهار قلبی است


ارتباط پیامبر(ص) و امام علی(ع) با جامعه اسلامی ارتباطی قلبی و عاشقانه بود از این رو ائمه اطهار جایگاه ویژه ای در قلوب مسلمین دارد.

- ، آیت الله کاظم صدیقی شنبه شب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بیان کرد: تمامی پیامبران جانشینی برای هدایت جامعه پس از خود معرفی کردند و خاتم الانبیا (ص) نیز همچون سایر انبیا الله شخصی را برای هدایت جامعه پس از خود معرفی کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه حضرت محمد (ص) خاتم الانبیا بود شخصی را برای هدایت پس از خود جامعه برگزید که این شخص تحت تعلیم ایشان بوده و شخصی عالم و دانشمند بود.

آیت الله صدیقی در ادامه تاکید کرد: انتخاب امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) در جامعه اسلامی یکی از مهم ترین گام ها برای توسعه جامعه اسلامی و بقا اسلام بود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه یادآور شد: ارتباط جامعه اسلامی با خاتم الانبیا ارتباطی قلبی و عاشقانه بود و این دیدگاه در جامعه موجب شد پیامبر فاتح قلب های مسلمانان باشد.

وی اضافه کرد: حضور بیش از 124 هزار پیامبر در جهان از آن جهت است که مردم در تمامی ادوار تاریخ مورد هدایت قرار گرفته و مسئولان یاد بگیرند که چگونه باید به مردم خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط جامعه اسلامی با خاتم الانبیا و ائمه اطهار قلبی است

ارتباط جامعه اسلامی با خاتم الانبیا و ائمه اطهار قلبی است