مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-25سياسي

جهاددانشگاهی ظرفیت کاستن از مشکلات کشور را دارد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جهاددانشگاهی می تواند در برخی حوزه ها که یافته های علمی آن وجود دارد اما هنوز تجاری سازی نشده ورود کند و با استفاده از ظرفیت های فنی و تکنولوژی مشکلات کشور را کم کند.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جهاددانشگاهی می تواند در برخی حوزه ها که یافته های علمی آن وجود دارد اما هنوز تجاری سازی نشده ورود کند و با استفاده از ظرفیت های فنی و تکنولوژی مشکلات کشور را کم کند.

جعفر قادری در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، بیان کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از انقلاب و مولود انقلاب است که در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، فنی و اقتصادی منشأ خیرات و برکات زیادی برای نظام و انقلاب بوده است.

او افزود: این نهاد انقلابی طی چهار دهه فعالیت تلاش کرده که در حوزه هایی که ورود نشده یا خلایی وجود دارد، ورود کند و کارهای خوبی هم در زمینه پر کردن شکاف ها و خلاهای فنی و تکنولوژی و پاسخگویی به نیازهای جامعه داشته است و در سطح استان فارس نیز اقدامات خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهاددانشگاهی با دو ویژگی غیردولتی و عمومی بودن سرمایه های آن، این امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی ظرفیت کاستن از مشکلات کشور را دارد

جهاددانشگاهی ظرفیت کاستن از مشکلات کشور را دارد