مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 20:002021-07-24سياسي

عقد قرارداد آب برای کشت پاییزه در دزفول آغاز شد


فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه مشکلی در حوزه آب آشامیدنی در دزفول وجود ندارد، گفت: عقد قرارداد آب برای کشت پاییزه در این شهرستان نیز آغاز شد.

- ، علی فرهمندپور عصر شنبه در نشست هم اندیشی برخی اعضای شورای تأمین شهرستان دزفول با سران و طوایف کوی آیت الله مدرس و آیت الله طالقانی که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته که احتمال داده می شد با چالش آبی در حوزه کشاورزی مواجه خواهیم شد، یک تیم کارشناسی در دزفول تشکیل و در این راستا جلساتی نیز با همراهی نماینده مجلس با استاندار برگزار شد که در این جلسه پیشنهاد دادیم که با همکاری کشاورزان کشت تابستانه در دزفول تعطیل شود اما از کشت پاییزه کوتاه نمی آییم.

وی با اشاره به تجمع مسالمت آمیز تعدادی از کشاورزان پیش درب فرمانداری دزفول در روزهای گذشته گفت: در گفت وگویی که با این کشاورزان داشتیم خواسته آنها انعقاد قرارداد آب برای کشت پاییزه بود که ما این امر را تضمین کردیم و در این راستا از روز گذشته انعقاد قرارداد آب با کشاورزان شهرستان برای کشت پاییزه توسط سازمان امور آب آغاز شده است.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه عزت و افتخار مردم ایران را کسی به آنها نداده بلکه خود مردم آن را کسب کرده اند، افزود: اگر اعتراض و یا مطالبه ای وجود دارد، مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد آب برای کشت پاییزه در دزفول آغاز شد

عقد قرارداد آب برای کشت پاییزه در دزفول آغاز شد