مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-24سياسي

توبیخ یک برنامه تلویزیونی بخاطر نمایش چهره یکی از پیامبران


سازندگان یک برنامه تلویزیونی در کویت که چهره یکی از پیامبران اولوالعزم را بدون داشتن مجوز نمایش داده اند، مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

- سازندگان یک برنامه تلویزیونی در کویت که چهره یکی از پیامبران اولوالعزم را بدون داشتن مجوز نمایش داده اند، مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آرتی، در پی نمایش چهره حضرت ابراهیم (ع) در یک برنامه تلویزیونی، وزارت اطلاعات کویت اعلام کرده است که این کار مغایر با قوانین کمیسیون گفتمان دینی این وزارتخانه بوده و با عوامل سازنده این برنامه برخورد خواهد کرد.

سخنگوی وزارت اطلاعات کویت عنوان کرده است که این برنامه تلویزیونی کویتی متوقف خواهد شد و سازندگان برای ارائه توضیحات و پاسخ به این پرسش که چرا از قبل درباره نمایش یک شخصیت دینی و یکی از پیامبران اولوالعزم با کمیسیون مذهبی این وزارتخانه مشورت نکرده اند، فرا خوانده می شوند.

وزارت اطلاعات کویت خواهان این است که تمامی محتوای دینی فیلم ها و سریال ها قبل از نمایش، به کمیسیون گفتمان دینی این وزارتخانه ارائه شده و توسط این کمیته بررسی شوند تا از سلامت آن ها در همه جوانب اطمینان حاصل شود.

یکی از نمایندگان مجلس کویت نیز با واکنش به برنامه مذکور، از وزارت اطلاعات درخواست کرده تا برای بررسی این موضوع و برخورد با عاملان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ یک برنامه تلویزیونی بخاطر نمایش چهره یکی از پیامبران

توبیخ یک برنامه تلویزیونی بخاطر نمایش چهره یکی از پیامبران