مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-24اقتصادي

طرح انگلیس برای کاهش صورتحساب برق مصرف کنندگان


دولت انگلیس قصد دارد صورت آزمایشی تعرفه های برق ارزان تر را به صورت اتوماتیک برای مصرف کنندگان انتخاب کند تا آنها را از صورتحسابهای سرسام آور نجات دهد.

- دولت انگلیس قصد دارد صورت آزمایشی تعرفه های برق ارزان تر را به صورت اتوماتیک برای مصرف کنندگان انتخاب کند تا آنها را از صورتحسابهای سرسام آور نجات دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت انگلیس اعلام کرد 15 میلیون خانوار تعرفه های برق ثابتی دارند و ممکن است بر همین اساس صدها پوند در سال هزینه بیشتری برای نیرو پرداخت کنند.

اگرچه 5.

8 میلیون خانوار انگلیسی سال گذشته تامین کننده نیروی خود را تغییر دادند اما رگولاتور بازار نیروی انگلیس (Ofgem) اعلام کرد کمتر از نیمی از خانوارهای انگلیسی در بازاری که بیش از 50 تامین کننده نیرو دارد، به دنبال قراردادهای نیرو با تعرفه بهتر هستند.

تحت طرحهایی که همچنان در دست مشورت قرار دارند، آزمایشهایی برای سوییچ اتوماتیک در سال 2024 انجام می شود و تحت این آزمایشها، برای بعضی از مصرف کنندگانی که تعرفه های برق گرانتری دارند به صورت اتوماتیک قراردادهایی با تعرفه ارزان تر انتخاب می شود مگر این که مایل نباشند از چنین گزینه ای استفاده کنند.

دولت انگلیس همچنین چارچوبی را تا سال 2024 پیشنهاد کرده تا مصرف کنندگانی که تعرفه های نیروی گرانی دارند، توصیه برای سوییچ به تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انگلیس برای کاهش صورتحساب برق مصرف کنندگان

طرح انگلیس برای کاهش صورتحساب برق مصرف کنندگان