مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-24اقتصادي

تاکنون 400 میلیارد تومان برآورد خسارت سیل و طوفان در استان کرمان صورت گرفته است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در هفته پایان تیرماه سیل و طوفان خسارت های زیادی به استان وارد کرد، گفت: تاکنون 140 میلیارد تومان برآورد خسارت ناشی از سیل به بخش کشاورزی و زیربنایی، - ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در هفته پایان تیرماه سیل و طوفان خسارت های زیادی به استان وارد کرد، گفت: تاکنون 140 میلیارد تومان برآورد خسارت ناشی از سیل به بخش کشاورزی و زیربنایی، حدود 100 میلیارد تومان نوسازی و تعمیر منازل مسکونی و 160 میلیارد تومان برآورد خسارت طوفان صورت گرفته است.

سیدصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه دوم مردادماه در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی کرمان با اشاره به سیل اخیر در استان اظهار کرد: بارش های هفته پایانی تیرماه در زمان کوتاه و حجم زیاد و به صورت رگباری اتفاق افتاد و در برخی مناطق استان سیل به وقوع پیوست.

وی افزود: خسارات عمده به بخش کشاورزی، تاسیسات زیربنایی و منازل مردم وارد شده و متاسفانه پنج نفر از هم استانی هایمان را در این سیل در شهرستان بافت از دست دادیم.

موسوی با اشاره به اینکه خسارت حوادث طبیعی در روزهای اخیر در دو بخش سیل و طوفان بوده، تصریح کرد: تاکنون 140 میلیارد تومان برآورد خسارت ناشی از سیل انجام شده که 35 میلیارد تومان مربوط به بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 400 میلیارد تومان برآورد خسارت سیل و طوفان در استان کرمان صورت گرفته است

تاکنون 400 میلیارد تومان برآورد خسارت سیل و طوفان در استان کرمان صورت گرفته است