مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-24سياسي

توزیع اقلام غذایی بین سیل زدگان کیسکان بافت توسط خیران و گروه جهادی شهید زمانی نیا


رییس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور گفت: با کمک خیران و گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا، اقلام غذایی به ارزش یک میلیارد ریال در بین سیل زدگان کیسکان توزیع شد.

- حجت الاسلام ذکریا نیکویی امروز در حاشیه بازدید میدانی از روستای کیسکان(بافت) در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز مناطق سیل زده کیسکان اظهار داشت: با حضور در جمع اهالی روستا، ضمن بررسی مشکلات مردم، طی تماس تلفنی با مسؤولان استان به مشکلات آنها رسیدگی شد و مقرر شد گزارش جامع و کاملی از خسارت وارده سیل به استان کرمان و خسارت های وارده، به مدیران ارشد کشوری ارائه شود.

رییس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور با قدردانی از گروههای جهادی و جمعیت هلال احمر استان کرمان که از نخستین ساعات وقوع سیل در مناطق سیل زده به جد پای کار بودند، خاطر نشان کرد: از مسؤولان درخواست دارم خدمت رسانی به مردم سیل زده را با سرعت بیشتری انجام داده تا آسیب ها را به حداقل رسانند و اقدامات ما گر ه گشایی از مردم باز کند و آرامش را به مردم روستا بازگرداند.

نیکویی ابراز کرد: بر اساس بازدید انجام شده در مناطق سیل زده، خسارت های سنگینی به منازل مسکونی وارد شده و با خرابی های بسیاری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و غیره روبه روشدیم که مقرر شد به زودی جلسه اضطراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام غذایی بین سیل زدگان کیسکان بافت توسط خیران و گروه جهادی شهید زمانی نیا

توزیع اقلام غذایی بین سیل زدگان کیسکان بافت توسط خیران و گروه جهادی شهید زمانی نیا