مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:402021-07-24سياسي

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور


با توجه به روند صعودی ابتلای رانندگان در موج پنجم کرونا و همچنین موافقت ریاست جمهوری با آغاز واکسیناسیون رانندگان این حوزه و نظر به اتمام اولویت دوم در برخی از استانها، - واکسیناسیون رانندگان در برخی از استان ها به مرحله اجرا در آماده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار کرد: بدنبال پیگیری های صورت گرفته، رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس اعلام وزارت بهداشت در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار گرفته اند.

ضامنی افزود: با توجه به روند صعودی ابتلای رانندگان در موج پنجم کرونا و همچنین موافقت ریاست جمهوری با آغاز واکسیناسیون رانندگان این حوزه و نظر به اتمام اولویت دوم در برخی از استانها، واکسیناسیون رانندگان در برخی از استان ها به مرحله اجرا در آماده است.

وی در رابطه با اعلام اسامی رانندگان به وزارت بهداشت عنوان کرد: فهرست رانندگان دارای پروانه فعالیت معتبر و کارکنان این حوزه در هر شهر توسط سازمانهای تاکسیرانی یا شهرداریها به مدیریت بهداشت هر شهر یا استان تحویل می شود؛ همچنین مجموعه وزارت کشور این اعلام آمادگی را به وزارت بهداشت کرده است تا در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور