مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:352021-07-24بين الملل

دخالت شورای همکاری در امور ایران؛ توافق هسته ای، شامل رفتار تهران نیز باشد


دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ضمن طرح ادعاهای واهی علیه تهران، مدعی شد که توافق هسته ای ایران، صرفا منحصر به اجرای مجدد توافق نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز شنبه ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

شبکه خبری هشدار داد.

وی همچنین گفت که امنیت جهان، در گروه امنیت در خاورمیانه است و وضعیت کشورهای مذکور، تهدیدی آشکار برای امنیت و ثبات منطقه است.

وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس اواخر خرداد ماه گذشته  مدعی شدند که باید اعضای این شورا در گفت و گوهای هسته ای با ایران مشارکت داشته باشند.

این شورا با تکرار اتهامات همیشگی علیه ایران مبنی بر تلاش برای متزلزل کردن امنیت و ثبات منطقه، بر لزوم پایبندی ایران به اصول و مبادی بین المللی، اصل حسن همجواری، احترام به حاکمیت کشورها و عدم استفاده از آنچه خشونت خوانده شده، تأکید شده است.

شورای همکاری خلیج فارس همچنین خواست که مذاکرات وین، آنچه فعالیت بی ثبات کننده ایران و حمایت این کشور از تروریسم خوانده شده، به همراه موشکی بالستیک ایرانی را دربر بگیرد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز اتهامات تکراری و بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست 148 وزرای خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت شورای همکاری در امور ایران؛ توافق هسته ای، شامل رفتار تهران نیز باشد

دخالت شورای همکاری در امور ایران؛ توافق هسته ای، شامل رفتار تهران نیز باشد