مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-24ورزشي

فدراسیون نگاه برابری به تیم های ملی دارد


سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه در حال حاضر بر روی تقویت دفاع و ضدحمله تمرکز کردیم، گفت: برای اینکه روزی یک فوتبال هجومی و خوبی را به نمایش بگذاریم نیازمند تداوم اردوها و کار کردن بیشتر هستیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه در حال حاضر بر روی تقویت دفاع و ضدحمله تمرکز کردیم، گفت: برای اینکه روزی یک فوتبال هجومی و خوبی را به نمایش بگذاریم نیازمند تداوم اردوها و کار کردن بیشتر هستیم.

مریم ایراندوست در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اردوی تیم ملی که از 27 تیر ماه در اصفهان آغاز شده، اظهارکرد: همانگونه که قبلا هم گفتم بازیکنان از نظر شرایط بدنی در شرایط خوبی نبودند به هر جهت وقفه طولانی مدتی را شاهد بودیم، سعی کردیم از اردوی قبل تمرکز خود را بر کارهای بدنسازی و تمرینات بدنی داشته باشیم تا بازیکنان را به آمادگی مطلوب برسانیم.

وی ادامه داد: هدفمان حضوری موفق در تورنمنت پیشرو در بنگلادش است، برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های ملی آذربایجان و ترکیه در برنامه خواهیم داشت و تمام تلاش ما آماده کردن تیم برای حضوری موفق در مقدماتی جام ملت های آسیا است البته احتمال تغییر میزبان وجود دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به همگروهی ایران با تیم های اردن و بنگلادش گفت: در این مرحله یک تیم از هر گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون نگاه برابری به تیم های ملی دارد

فدراسیون نگاه برابری به تیم های ملی دارد