مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-24ورزشي

نساجی برابر اعاده شخصیت مقابل استقلال بازی می کند


سرمربی تیم نساجی درآستانه بازی حساس تیمش درهفته بیست ونهم رقابتهای لیگ برترفوتبال گفت: تیمش در بازی مقابل استقلال برای اعاده شخصیت و جایگاه نساجی بازی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، ساکت الهام شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی برابر تیم استقلال تهران افزود: مقابل تیم استقلال به دنبال ارائه یک بازی هواداران لذت ببرند وبپسندند بازی خواهیم کردیم و برای جدول بازی نمی کنیم.

وی ادامه داد، هرچند دوست داریم که یک بازی خوب که دل هواداران را هم شاد کنیم وبا کسب 3 امتیاز هم همراه باشد، این کار وتلاش را برابر تیم استقلال خواهیم کرد.

عملکرد خوب نساجی واستقلال درکسب امتیازهای دوربرگشت سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین به شرایط دو تیم در آستانه بازی مهم هفته بیست ونهم درقائمشهر اشاره کرد وگفت، هر دو تیم در بازی های دور برگشت لیگ برتر شرایط خوبی دارند و امتیازهای خیلی نزدیکی را نسبت به هم کسب کردند.

الهامی اضافه کرد، قطعاً روزیکشنبه بازی سخت و تاکتیکی از سوی هر دو تیم خواهد بود، چرا که نگاه هم استقلال وهم نساجی به 3 امتیاز نگاه ویژه ای می کنند.

نساجی نفرات اصلی وذخیره ندارد وی همچنین درپاسخ به این پرسش که با توجه به ماندن تیم نساجی درلیگ برتر، دردو بازی باقی مانده از بازیکنانی که درطول فصل کمتر بازی کردند، استفاده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی برابر اعاده شخصیت مقابل استقلال بازی می کند

نساجی برابر اعاده شخصیت مقابل استقلال بازی می کند