مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-24سياسي

210 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: به مناسبت دهه اول محرم 210 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می شوند.

- حجت الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با فرصت مناسبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است و باید از فرصت های این ماه نهایت بهره را برد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر اساس قیام اباعبدالله الحسین (ع) بود و بر ما نیز واجب است تا در راستای اشاعه این فریضه الهی بیش از پیش در جامعه بکوشیم.

حجت الاسلام مختاری نیا به اهمیت تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کرد و با استفاده از تبلیغات مثبت و فضاسازی فرهنگی این دو فریضه الهی را در جامعه اشاعه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و اساسی روحانیون در اشاعه فرهنگ حسینی اشاره کرد و گفت: روحانیون و ذاکرین اهل بیت با فراهم کردن بستر مناسب باید فضائل اهل بیت را به گوش مردم برسانند.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، بیان داشت: روحانیون و وعاظ بر اقامه نماز اول وقت در دستجات عزاداری تاکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می شوند

210 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می شوند