مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:502021-07-24اقتصادي

هشدار ایران خودرو نسبت به روش های کلاهبرداری به نام این شرکت


شرکت ایران خودرو در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و آگاهی بخشی به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو در خصوص روش های متنوع و جدید کلاهبرداری در بازار خودرو اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران در این اطلاعیه ایران خودرو تاکید کرد، بخشنامه ها و اطلاعیه های مربوط به نحوه و شرایط فروش محصولات این شرکت فقط از طریق پایگاه رسمی اینترنتی به نشانیesale.

ikco.

ir و پایگاه خبری ایکوپرس منتشر می شود.

تمامی خودروهای ایران خودرو صرفا در قالب طرح های قرعه کشی به صورت فروش فوق العاده با موعد تحویل90 روزه، پیش فروش عادی با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه و مشارکت در تولید با موعد تحویل 13 تا 24 ماهه عرضه می شود.

در این اطلاعیه آمده است، هیچ گونه وجهی در زمان ثبت نام اولیه از متقاضیان دریافت نمی شود و پس از پایان فرآیند ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش محصولات شرکت ایران به نشانی esale.

ikco.

ir کد پیگیری به خودروی ثبت نام شده تعلق گرفته و به متقاضی اعلام می شود.

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است که به شماره همراه منتخبین طرح های قرعه کشی پیامکی از سر شماره 300096440 ارسال می شود و نتایج قرعه کشی در پروفایل شخصی آنان (میز کار مشتری) قابل رویت است، همچنین متقاضیان می توانند با شماره گیری 096440 از نتیجه ثبت نام خود آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران خودرو نسبت به روش های کلاهبرداری به نام این شرکت

هشدار ایران خودرو نسبت به روش های کلاهبرداری به نام این شرکت