مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-24سياسي

اراضی غیرفعال سازمان اتکا بازگشت می خورد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سازمان اتکا، تعهد خود نسبت سرمایه گذاری در 400 هکتار محول شده را در موعد مقرر انجام نداد و تنها 40 هکتار از این زمین ها فعال شده بود که به همین دلیل با رأی کمیسیون 33، - به گزارش خبرگزاری فارس ازبجنورد، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جلسه ی شورای استانی حفظ بیت المال خراسان شمالی اظهار کرد: 10 سال قبل قراردادی تحت عنوان واگذاری 400 هکتار زمین به سازمان اتکا برای سرمایه گذاری مطرح شد.

وی گفت: سازمان اتکا، این تعهد را در موعد مقرر انجام نداد و تنها 40 هکتار از این زمین ها فعال شده بود که به همین دلیل با رأی کمیسیون 33، این اراضی باقیمانده بازگشت داده می شود.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به کم آبی امسال، تصریح کرد: با توجه به شرایط کم آبی در استان خصوصا در مناطقی که با تانکر آب ارسال می شود مقرر شد آب مورد نیاز این مناطق در اسرع وقت تامین شود.

وی بیان کرد: با توجه به دستور قوه قضاییه برای نظارت و کنترل قیمت ها در بازار،  مسئولان قضایی استان این امر را پیگیری خواهند کرد.

حجت السلام جعفری افزود: ماموران سازمان بازرسی، در مصاحبه با مردم در ادارات پر رفت و آمد، نحوه پاسخگویی مسئولان را رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی غیرفعال سازمان اتکا بازگشت می خورد

اراضی غیرفعال سازمان اتکا بازگشت می خورد