مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-24سياسي

انتخاب درست مدیران شرط موفقیت دولت جدید است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شرط موفقیت دولت جدید در انتخاب درست مدیران است، گفت: کارگزاران نظام باید کسانی باشند که با تمام وجود ولایتمدار، - ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در مراسم جشن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم که با حضور کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر واقعه غدیر خم و این روز سرنوشت ساز فراموش نمی شد، حادثه کربلا اتفاق نمی افتاد و این برای ما درس است.

در نظام اسلامی جایی که لغزش اتفاق می افتد بایستی از همان ابتدا جلوی آن را بگیریم.

وی با اشاره به فضایل امام علی (ع) که در دعای ندبه آمده است، گفت: مجاهدت هایی که امام علی (ع) در نبرد با مشرکین کرده بود، باعث کینه آنان نسبت به ایشان شده بود و به علت هواهای نفسانی حقیقت را کنار زدند و امامت و جانشینی آن حضرت را انکار کردند.

امام جمعه شهر ایلام افزود؛ منافقینی که از روز اول برای کنار زدن امام علی (ع) برنامه داشتند زمانی که امام مشغول تدفین پیامبر اکرم (ص) بود، با تطمیع و تهدید سقیفه را تشکیل دادند و جریان نفاق از همان دوران آشکار شد.

وی با اشاره به پیدایش جریان نفاق در صدر اسلام گفت: در زمانی که دعوت به اسلام در مکه آغاز شد، اظهار مسلمانی نتیجه ای جز شکنجه و اذیت و آزار مشرکان را در بر نداشت، لذا انگیزه ای برای نفاق وجود نداشت و طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب درست مدیران شرط موفقیت دولت جدید است

انتخاب درست مدیران شرط موفقیت دولت جدید است