مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-24سياسي

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: 2280 نفر متقاضی شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از شرکت 2280 نفر در مرحله شهرستانی چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از شرکت 2280 نفر در مرحله شهرستانی چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی امروز (دوم مرداد) در حاشیه مراسم افتتاحیه مرحله شهرستانی چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان کرمانشاه، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال فعالان قرآنی استان برای شرکت در مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: امسال 2280 نفر برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند که 800 نفر آنها در رشته های آوایی و 1480 نفر نیز در رشته های معارفی شرکت کرده اند.

صالحی اضافه کرد: سال گذشته 734 نفر در استان کرمانشاه متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی شده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های حفظ (پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم، گفت: سه نفر از برگزیدگان مراحل شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می شود، راه پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: 2280 نفر متقاضی شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شدند

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: 2280 نفر متقاضی شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شدند