مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-24پزشكي

مراجعه کنندگان، نوع واکسن تزریقی را خود انتخاب می کنند


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی اظهار کرد: افرادی که برای تزریق واکسن مراجعه می کنند، خود نوع واکسن را انتخاب خواهند کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی اظهار کرد: افرادی که برای تزریق واکسن مراجعه می کنند، خود نوع واکسن را انتخاب خواهند کرد.

غلامرضا شریف زاده، امروز شنبه دوم مرداد به رسانه های گروهی گفت: در حال حاضر در تمام مراکز واکسیناسیون تجمیعی و جامع سلامت استان واکسن کوو ایران برکت و سینوفارم چینی برای تزریق نوبت اول گروه هدف وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: قبل از تزریق نوبت اول واکسن برای گروه هدف از مراجعین در خصوص این که چه نوع واکسنی برایشان تزریق شود سوال می شود.

شریف زاده با اشاره به اینکه تنها مراجعین تزریق نوبت اول واکسن کرونا حق انتخاب بین واکسن ایرانی یا چینی دارند، اظهار کرد: افرادی که نوبت دوم تزریق واکسن آن ها رسیده است بر اساس این که در نوبت اول چه نوع واکسنی دریافت کرده اند، واکسیناسیون می شوند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به این که تعدادی از سالمندان و کادر بهداشت درمان نوبت اول واکسن آسترازنکا را دریافت کرده اند، در محموله جدیدی که وارد استان می شود واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه کنندگان، نوع واکسن تزریقی را خود انتخاب می کنند

مراجعه کنندگان، نوع واکسن تزریقی را خود انتخاب می کنند