مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:202021-07-24اقتصادي

توسعه بافت فرش ابریشمی از اهداف بافندگان فرش در رشت


یکی از اهداف مهم بافندگان فرش دست باف توسعه بافت فرش ابریشمی دست باف است زیرا از بازارپسندی بالایی برخودار است.

   - ایسنا/گیلان یک پیشران فرش دست باف گیلان گفت: یکی از اهداف مهم بافندگان فرش دست باف توسعه بافت فرش ابریشمی دست باف است زیرا از بازارپسندی بالایی برخودار است.

   شهربانو رجب خواه در گفت و گو با ایسنا گفت: تامین مواداولیه یکی از مشکلات فرش دست باف گیلان است و قیمت چند برابری مواد اولیه موجب شده است که برخی از بافندگان فرش برای برپا کردن دار قالی و بافت فرش دچار مشکل باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بافت تابلو فرش فایده چندانی ندارد و در بازار از تابلو فرش ها استقبال نمی شود، افزود: تلاش می کنیم طبق سلیقه مشتری فرش ببافیم و هم اکنون فرش های بافته شده توسط دوستانم در رشت به ارمنستان و با کو هم می رود.

رجب خواه ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که در پیش داریم افزایش بافت فرش ابریشمی و قالیچه است چون از بازار پسندی بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مواد اولیه فرش ابریشمی بسیار گران است و حمایت از فرش باف می تواند کمک کند تا میزان بیشتری فرش ابریشمی ببافیم.

پیشران فرش دست باف گیلان گفت: بافت فرش دست باف ابریشمی و گلیم درآمد خوبی را نصیب بافندگان می کند و باید برای نباختن بازارهای فرش دست باف مان، بیشتر تلاش کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بافت فرش ابریشمی از اهداف بافندگان فرش در رشت

توسعه بافت فرش ابریشمی از اهداف بافندگان فرش در رشت