مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-24اقتصادي

افزایش احداث بوستان های موضوعی در قم/بوستان ملل احداث می شود


مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم به احداث بوستان های موضوعی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: بوستان ملل به تازگی طراحی شده و بوستان کودک نیز در گذشته اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا خانه زاد یزدی عصر امروز در نشست خبری تشریح عملکرد 6 ساله شهرداری قم، با بیان اینکه از 10 سال گذشته تمرکز طراحی در بخش های مختلف شهرداری وجود نداشته و هیچ مرکز هماهنگی برای طراحی پروژه های شهری نبوده است اظهار کرد: خوشبختانه در دوره اخیر با راه اندازی چنین مرکزی شرایط بسیار خوبی در حوزه طراحی رقم خورده است.

 وی یکی از طرح هایی که طی سال های گذشته در شهر قم آغاز شده را نهضت پیاده راه سازی دانست و گفت: خوشبختانه این طرح در گام اول که پیاده راه ارم بود بسیار زیاد و شاخص اجرا شده و با استقبال شهروندان مواجه شد و در ادامه نیز به همین گونه پیش خواهد رفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم بیان کرد: در طراحی این پروژه ها تلاش کردیم که تلفیق خوبی از فضای سبز و مسیر پیاده داشته باشیم و رفاه بیشتر شهروندان را رقم بزنیم.

وی به احداث بوستان های موضوعی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: بوستان ملل به تازگی طراحی شده و بوستان کودک نیز در گذشته اجرا شده است.

یزدی بیان کرد: در طراحی بوستان های بزرگ شهری همچون بوستان هزارهکتاری نیز خلاقیت و استفاده از ظرفیت های موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احداث بوستان های موضوعی در قم/بوستان ملل احداث می شود

افزایش احداث بوستان های موضوعی در قم/بوستان ملل احداث می شود