مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-24سياسي

روایت فرماندار شهیدی که به صورت ناشناس راهی جبهه می شد


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ عشق به امام حسین و اهل بیت (علیهم السلام) و تشکیل مجالس و محافل مذهبی و مراسم سینه زنی و روضه خوانی و توسل به ائمه اطهار داشت.

به امام (ره) و روحانیت متعهد عشق می ورزید و قبل از انقلاب مقلد امام بود و علاقه و دلبستگی شدیدی به امام و اسلام و پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب داشت.

پیروی از ولایت فقیه را واجب می دانست و عامل به واجبات و تارک محرمات الهی بودند در رابطه با انجام صله رحم و دیدار با اقوام و بستگان با مشکلات کاری و مسئولیتی که بر عهده اش بود ملزم به رعایت انجام آن بود و انجام می داد.

پدر و مادرش را آن قدر محترم می شمرد که همه جهات اخلاقی و اسلامی را در خصوص والدین مراعات می کردند و خدمت کردن در جهاد را خدمت به مستضعفین و بندگان خدا و عبادتی بزرگ می دانست و در انجام خدمات مربوطه که شامل قشر مستضعف و مورد توصیه حضرت امام بود سر از پا نمی شناخت .

شهیدی که عاشق خدمت به محرومان بود از ریاکاری و تزویر متنفر بود و اگر کسانی را در این جهت مشاهده می کرد روی خوشی با آنان نداشت، طالب منصب و مقام نبود و دوست داشت در مناطق محروم خدمت کند چون مورد توجه امام بود و وقتی هم که به سمت فرمانداری شهرستان بجنورد برگزیده شد با استاندار وقت در میان گذاشته بود به شرطی فرمانداری را می پذیرم که محدودیتی در رفتن به جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرماندار شهیدی که به صورت ناشناس راهی جبهه می شد

روایت فرماندار شهیدی که به صورت ناشناس راهی جبهه می شد