مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-24سياسي

اقتصاد و عدالت اجتماعی مهم ترین اولویت دولت آینده باشد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، گفت: بهبود شرایط اقتصادی و پیاده سازی عدالت اجتماعی باید اولویت دولت آینده قرار بگیرد.

- ، محمد علی سالاری ظهر شنبه در دیدار با جمعی از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی اظهار کرد: اولویت های دولت آینده توسط رهبر انقلاب تشریح شده لذا مسئولان آینده باید به فکر اجرای برنامه های متفاوت برای رسیدن به اهداف مشخص شده باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: بدون شک پس از حضور مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب رییس جمهور جدید، او وظیفه دارد تا خواست ملت برای حل مشکلات کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به اقشار ضعیف و فقرا، افزود: وفای به عهد تحقق عدالت و فساد ستیزی از دیگر مطالبات مردم از دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه حل مشکلات کشور باید بر اساس اولویت بندی در مسائل باشد، خاطرنشان کرد: اقتصاد و تولید و عدالت اجتماعی مسائل اساسی کشور و مردم است که منتخب جمهور باید به آن ها متعهد باشد و در اولویت برنامه ریزی و اقدام قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اولویت رفع بیکاری جوانان و معیشت مردم، گفت: رویکردی که می تواند مواجهه صحیح با مسائل کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و عدالت اجتماعی مهم ترین اولویت دولت آینده باشد

اقتصاد و عدالت اجتماعی مهم ترین اولویت دولت آینده باشد