مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-24اقتصادي

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهریار هوشمند می شود


شهردار شهریار از هوشمند سازی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهریار خبر داد و گفت: دستور این عملیات پس از تکمیل مراحل مطالعاتی ابلاغ شده است.

- ، بهروز کاویانی، با تاکید بر لزوم اجرای کلیه امور اداری بر پایه نظام الکترونیکی گفت: با توجه به گستردگی امور، همپوشانی مأموریت سازمانها، لزوم افزایش سرعت در تصمیم گیری و همچنین حذف ترددهای غیرضروری؛ لازم است تمام سازمان ها و بخش های وابسته به مدیریت شهری، به سامانه های هوشمند و اتوماسیون اداری مجهز شوند.

وی پس از بیان مطلب فوق، از ابلاغ دستور تجهیز سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهریار به سامانه هوشمند خبر داد و در ادامه افزود: پس از راه اندازی اتوماسیون و اتمام بارگذاری پرونده های رانندگان و در نهایت راه اندازی اپلیکیشن، از این پس صدور و تمدید مجوزها، ارائه درخواست ها و کلیه امور اداری رانندگان بدون حضور آنها در سازمان و از طریق اتوماسیون اداری قابل اجرا می شود.

کاویانی با بیان اینکه ظرفیت پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهریار، مطابق چارت سازمانی می تواند تا 52 نفر ارتقا یابد، بیان داشت: این سازمان دارای 34 خط درون شهری و برون شهری تاکسیرانی، 24 خط عبوری متصل به شهرها و شهرستان های همجوار و همچنین خطوط اتوبوسرانی شهریار و شهرهای مجاور است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهریار هوشمند می شود

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهریار هوشمند می شود