مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-24سياسي

پرونده ثبت جهانی هگمتانه در آستانه ارسال به یونسکو


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: پرونده ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان تکمیل و در وزارت میراث فرهنگی در حال ویرایش نهایی است و پس از این مرحله ترجمه و به یونسکو ارسال می شود.

- پرونده ثبت جهانی "هگمتانه" در آستانه ارسال به یونسکو ایسنا/همدان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: پرونده ثبت جهانی "منظر تاریخی هگمتانه تا همدان" تکمیل و در وزارت میراث فرهنگی در حال ویرایش نهایی است و پس از این مرحله ترجمه و به یونسکو ارسال می شود.

علی مالمیر شنبه 2مرداد در نشست هم اندیشی فعالین حوزه گردشگری در پساکرونا، اظهار کرد: اگرچه فعالیت فعالان گردشگری نشان می دهد کارهای زیادی در این حوزه انجام شده اما شأن و جایگاه استان همدان بالاتر از این است .

وی تصریح کرد: همدان در زمینه گردشگری ظرفیت های بسیار زیادی دارد و راه های نرفته فراوان پیش رو داریم بنابراین هنوز جا برای کارهای انجام نشده در این صنعت و توسعه آن وجود دارد.

مالمیر با اشاره به اینکه بیماری کرونا یک مشکل است و روزی تمام خواهد شد، اضافه کرد: در مدت شیوع این بیماری آسیب های جدی بر پیکره گردشگری وارد شد که بخشی از آن جبران ناپذیر است و بخشی سال ها طول می کشد تا به دوران قبل از کرونا برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت جهانی هگمتانه در آستانه ارسال به یونسکو

پرونده ثبت جهانی هگمتانه در آستانه ارسال به یونسکو