مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-24اقتصادي

توزیع 3 میلیون لیتر آب در آبرسانی سیار اصفهان


مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برای نخستین بار در تاریخ آبفای استان اصفهان، 3 میلیون و 540 هزار لیتر آب با استفاده از 438 دستگاه تانکر آبرسانی سیار در مناطق دچار تنش آبی توزیع شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، عباس عباسی خاک با بیان اینکه این شرکت مجبور به آبرسانی به مشترکان خود با استفاده از 438 دستگاه تانکر در تیر ماه امسال شد، اظهار داشت: در پی افزایش دما که منجر به افزایش مصرف مشترکان و در نتیجه کاهش فشار یا قطع آب در برخی مناطق شهر اصفهان و شهرهای اطراف شد، این شرکت اقدام به توزیع بیش از 3 میلیون و 540 هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان ساکن در مناطق دچار تنش آبی کرد.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در تاریخ 55 ساله فعالیت آبفای استان اصفهان، اعزام این تعداد تانکر و توزیع این حجم از آب به صورت سیار بین مشترکان شرکت در ماه اول تابستان بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمار اعلام شده فقط مربوط به آبرسانی سیار بین مناطقی است که در طول سال از آبرسانی پایدار برخوردارند، افزود: علاوه بر این آبرسانی سیار به 305 روستای استان با استفاده از 60 دستگاه تانکر همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 میلیون لیتر آب در آبرسانی سیار اصفهان

توزیع 3 میلیون لیتر آب در آبرسانی سیار اصفهان