مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 11:552021-07-24سياسي

فرماندار شهیدی که به صورت ناشناس راهی جبهه می شد


شهید «حسن رضا ماژانی» از جمله شهدایی بود که هنگام اعزام، خود پیشاپیش بسیجیان عازم جبهه می شد و وقتی به او می گفتند: شما بهتر است در شهر بمانید و برای جبهه نیرو آماده و اعزام نمایید، - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ عشق به امام حسین و اهل بیت (علیهم السلام) و تشکیل مجالس و محافل مذهبی و مراسم سینه زنی و روضه خوانی و توسل به ائمه اطهار داشت.

به امام (ره) و روحانیت متعهد عشق می ورزید و قبل از انقلاب مقلد امام بود و علاقه و دلبستگی شدیدی به امام و اسلام و پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب داشت.

پیروی از ولایت فقیه را واجب می دانست و عامل به واجبات و تارک محرمات الهی بودند در رابطه با انجام صله رحم و دیدار با اقوام و بستگان با مشکلات کاری و مسئولیتی که بر عهده اش بود ملزم به رعایت انجام آن بود و انجام می داد.

پدر و مادرش را آن قدر محترم می شمرد که همه جهات اخلاقی و اسلامی را در خصوص والدین مراعات می کردند و خدمت کردن در جهاد را خدمت به مستضعفین و بندگان خدا و عبادتی بزرگ می دانست و در انجام خدمات مربوطه که شامل قشر مستضعف و مورد توصیه حضرت امام بود سر از پا نمی شناخت .

شهیدی که عاشق خدمت به محرومان بود از ریاکاری و تزویر متنفر بود و اگر کسانی را در این جهت مشاهده می کرد روی خوشی با آنان نداشت، طالب منصب و مقام نبود و دوست داشت در مناطق مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهیدی که به صورت ناشناس راهی جبهه می شد

فرماندار شهیدی که به صورت ناشناس راهی جبهه می شد