مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-24اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی هتل سه ستاره گیلارلو/ هتل تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد


عملیات اجرایی هتل سه ستاره گیلارلو با مشارکت سازمان همیاری در شهرستان گرمی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو بعدازظهر امروز در آیین کلنگ زنی هتل سه ستاره گیلارلو اظهار کرد: این هتل با مساحت سه هزار و 500 متر مربع و اعتبار 20 میلیارد تومان اجرا می شود و به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و نزدیکی جمهوری آذربایجان، موجب رونق و شکوفایی گردشگری در شهرستان گرمی خواهد شد.

وی افزود: دریاچه گیلارلو به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهرستان گرمی از پتانسیل بالایی برای گردشگری برخوردار است که باید سرمایه گذاران، توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

استاندار اردبیل به اجرای زیرساخت ها در دور دریاچه اشاره کرد و گفت: ادارات راه و شهرسازی و برق از محل اعتبارات گردشگری نسبت به اجرای زیرسازی راه و برق این دریاچه اقدام کرده اند.

هتل گیلارلو تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: هتل سه ستاره گیلارلو با اعتبار 20 میلیارد تومان و با سرمایه گذاری سازمان همیاری اجرا می شود که تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرزاد قلندری با بیان اینکه زیرساخت های مجموعه گردشگری گیلارلو نیز تا پایان شهریورماه تکمیل می شود، تصریح کرد: زیرسازی رینگ گیلارلو تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی هتل سه ستاره گیلارلو/ هتل تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد

آغاز عملیات اجرایی هتل سه ستاره گیلارلو/ هتل تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد