مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-24سياسي

عمده سدهای اردبیل سیاسی احداث شده است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اکثر سدهای احداثی در کشور و استان اردبیل با نگاه سیاسی احداث شده در حالی که بخشی از آنها نیاز منطقه نبوده است.

- ، سید غنی نظری بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ظرفیت خوب بخش خصوصی در شتاب بخشی به توسعه کشور و استان اردبیل اظهار کرد: ما در سال های اخیر با حجم وسیعی از شهرنشینی و مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرها مواجه شدیم که علت اصلی آن عدم توسعه یافتگی روستاها بوده است.

وی یکی از معضلات اساسی کشور را تمرکزگرایی در سال های گذشته اعلام کرد و گفت: در مجلس تلاش می کنیم تا در کنار تمرکززدایی، زمینه و بستر توسعه استان های محروم را نیز فراهم کنیم تا همه کارها در تهران متمرکز نشود چرا که گره عمده بخش اجرایی در کشور سیاست گذاری های متمرکز در پایتخت است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل به چالش های اساسی کشور در حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود: افزایش نقدینگی، عدم رغبت بخش خصوصی در سرمایه گذاری ها و همچنین تورم بالا از ابر چالش های اقتصادی کشور است که دولت سیزدهم باید راهکاری منطقی برای حل این مشکلات بیندیشد.

نظری ورشکستگی برخی از صندوق های بازنشستگی و فرار مالیاتی بیش از 200 هزار میلیارد تومانی شرکت ها را از دیگر ابر چالش های اقتصادی کشور اعلام کرد و ادامه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده سدهای اردبیل سیاسی احداث شده است

عمده سدهای اردبیل سیاسی احداث شده است